2011. május 16., hétfő

pár napra byebye?? avagy elcsesződött a gépünk

na... csak gyorsan (18 percem maradt.)
tegnap (péntek 13) a gépünk beadta az unalmast, és úgy düöntött,. hogy korai nyugdíjba vonúl
ez miért is baj?
hát..
mert nincs gépünk
most hogy vagyok itt?
srácok.. egy internetkávézóban ülök XDDDD
annyira megalázó.. XD

********
z volt.. hm..
péén.. szombaton igen...
nah.. még mindig nincs gépünk, és elvonási tünetekkel bajlódom O-O nem tudom írni a sztorit, a versek félbemaradtak, és holnapra gyűjtenem kéne Michael Jacksonról -.- ( Ének: kedves énekes, zenekar, énekesnő)

víícces lesz...>-<

rohadtul hiányzik Szofi meg Naomy, meg Tibi meg mindenkii >-< T-T Nadeval is össze akartam ismerkedni. de baszhatom .___. legalább is egy időre.. -.-

*sóhaj*  szerencsére viszont nem függök a géptől.. (hál istennek~)
xal úgy elvagyok de hát na >-<<<
az írás hiányzik a legjobban.. ugyan irtogatok lapra de.. nem ugyan olyan Q_Q

remélem hamarosan lesz gépünk,és szolgálhatok infókkal.

a Novák Péteres beszélgetést egy szóba tudom foglalni: időpocsékolás

60-szor ugyanazt mondta el, csak más szavakkal..
nem készült, azt se tudta hol van..
hogy írjak valami pozitívat is a fickóról: intelligens. legalább is a szavaiból ezt tudtam kivenni...
de egyébként...
cáfolgattam ezerrel a szavait, keresztkérdéseket ettem fel, amikből úgy bújt ki, hogy egyáltalán nem azokra válaszolt... -.-
nos.. köszönöm az érdekfeszítő beszélgetést Novák úr, remélem egyhamar nem találkozunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése