2011. május 18., szerda

vagyok ^^ na meséljünk, de csak röviden :)

szóóval.

mikor is írtam utoljára? áá igen nem is régen.. 
na azóta annyi történt, hogy meg van a gép.
új is szép is jó is, csak nem a mi vinyónk van benne -.-
ect. se rpc, se word, DE MÉG MOZZILA SE!
Google Chrome-t használunk ._.
jó szar, de holnap bekötik asajátunkat és akkor írhatom tovább *-*
nah.. kedd.. 
őőhm..
végül tényleg ötös leszek irodalomból ^^ aminek ötülök *-*
nyelvtan dogám 3-as lett, és hármas leszek évvgén, aminek szintén rettentően ötülök *-*
a dogámról még annyit, hogy volt egy 20 pontos feladat aminek annyi volt a lényege, hogy kérelmet kellett írni ( egy odlal állt a rendelkezésünkre) 
mivel nem vagyok jó kérvény készítésben, így eléggé elszartam >-<
18 pontot értem el..
de az semmi..
alá Éva néni oda írta:
A kérvényét elfogadtam
Makk Virág Igazgatónő
*SZMÁJLI!!!* 
kerekedett a szemem. odaviszem. 
 ezmiii???
de csak nevet. 
annyira aranyos volt, hogy lefotóztam, csak nem tudom feltenni, mert nem olyan a mobilom.
shit...
Éneken énekeltünk (uristen ezt a kijelentést XD) 
énekeltük a 20 év múlvát
pontosabban feleltünk,.
hogy is volt?...
Klau... Heszti... één.. meg... nemtudom ._.
mindegy..
ötösre énekeltünk.. ah. XDDD
aztáán...
hazajöttem (még mindig tegnap XD)
beszéltem Tibivel.
yey. jó. szuper minden xd 

ő. semmi.. estemár sztem nem volt semmi

ma...~

jó előérzetem volt a mai nappal, már tegnap is..
rájöttem, hogy tökéletesen megbízhatom a megérzéseimben, mert bevállnak

ez néha jó, néha rossz,
most éppen jó volt.


a Kémia dogám 4-es lett ami magasba repítette az átlagom legalább is kémiából XD
és a töri tz-m (amire nem tanultam egy sót se ) szintén 4-es lett *-*
bakker >-<
3 éve nem voltam ilyen jó tanuló, mint most
pedig itt baszoma gép előtt a rezet XDDD

elképesztő ._. 
nemmintha bánnám *ww*


Dóri és Noémi összevesztek..
elaura miatt..

Noámi nem képes elfogadni, hogy Dóri velük bearátkozik
Deja Vu-m lett. szóval Noémit egy kis beszéllgetésre invitálltam
elmondtam neki, hogy ez miért nem jó, és hogy mit kéne tennie (aki nem ért hozzá, az tenítja XD)
erre csak annyit mondott, hogy mindegy, hagyjam vele békén..
hátjó..
Dórinak nagyon hiányzik Naoémy.. látszik rajta, és mondta is..
és Noéminek is hiiányzik Dóri, ezt biztosra veszem (elbasztam a kedvét Dóri említésével XD)
idegesít a helyzetük >-< grrr ._.



hm... 
más nem volt eddig 
majd lesz valami, akkor jelentkezem
helosztok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése