2011. május 9., hétfő

beragyogva minden percem

ncsodálatos napot tudhatok a hátam mögött

az első órán ugyanvolt egy kis gond, de utána minden jól ment
a 2. órában megúsztunk egy kémia dolgozatot.
a harmadik órán majdnem feleltem... földrajz.. nos, nem az erőségem!
szerencsére vannak, akik rosszabbak nálam, így megúsztam :)

a negyedik óra, nos...
érdekes volt.. potnosabban onnantól kezdve...
kompetencia mérésre készülődünk, így szövegértéses feladatokat kapunk mindig
éppen egy nehezet próbálltam megoldani, mikor Éva néni mellém állt, és nézett engem... 
megálltam az írásban, lassan felnéztem
- igen?  - kérdeztem lassan, megfontoltan.
- óra után gyere már oda hozám, beszéálni szeretnék veled
gyermeki gondolataimat szavakba foglalva rögtön rákérdeztem
- félnem kell?
erre csak nevetve egy nem volt a válasza, amjd továbbment.
óra után úgy tettem, ahogy kérte, majd elindultunkk lefelé a tanáriba
úrt közben
- nem akartam előttük mondani - kezdett bele a szövegébe, de már ekkor éreztem, hogy valami nincs rendben. - Cs. Horváth Eszter néni rendezi a ballagást, és hallott róla, hogy írsz.- ez nagyon jól esett. Eszter nénit nem ismertem, de úgy tűnt, hogy engem igen 
- igen? örülök. és?
- tudja, hogy jóban vagyunk, és szeretné, ha verset moindanék fel ballagáson. - megállunk a tanári előtt, felém fordul .- írnál nekem egy verset, amit feltudnék mondani? persze tanár szemszögből.
- komolyan????
- persze, elvállalnád?
- persze! mikorra?
- hát..
- a jövőhétre meg tudom írni
- tökéletes. ja, és elolvastam a könyved amit eddig küldtél. NAGYON TETSZIK! nagyon jó a történet szerkezete! lesokkolt, amikor Ever be ment a szobába, aztán meg kiderült, hogy mégsem úgy volt, fantasztikus!- ezek után képzelhetitek, hogy repesve az örömtől mentem vissza órákra...  annyira örültem, annak, hogy felkért, annak, hogy tetszett neki a történet, és büszkeséggel, elégedettséggel tölt el az a tudat, hogy Éva nénire hoztam a  frászt :)))
Everrel vigyázni kell :D






***új menüpontok a blogomban. a Poet.hu-s oldalam, a deviantartom, és a Facebookom :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése